Często zadawane pytania (FAQ)


Jak wypłacić pieniądze z mojego konta?

Aby wypłacić pieniądze kliknij"Wypłać" na górze strony (4 zakładka od lewej), kliknij ‘Żądanie wypłaty’. Dokładnie wypełnij wszystkie pola, podaj swoje dane osobowe i szczegóły banku. Kliknij potwierdź i wydrukuj formularz. Podpisz długopisem i wyślij pod ten adres withdrawals@xforex.com, abyśmy mogli wykonać przetworzyć Twoje żądanie.

Uwaga: nawet jeśli pieniądze mają być przelane na kartę kredytową, prosimy o wypełnienie formularza, włącznie z danymi banku. Formularz musi być wypełniony tylko za pomocą cyfr i liter. Używaj liczb całkowitych, bez oznaczeń walut.

Jeśli bank Twój nie korzysta z systemu swift/IBAN, możesz wypełnić to pole przepisując numer oddziału banku (tylko jeśli bank Twój nie ma kodu swift, jednak większość banków go posiada). Zalecamy, abyś zapytał o szczegóły w swoim banku.

Uwaga: pieniądze można wypłacić tylko jeśli dokumenty zostały nam wysłane i przez nas zweryfikowane. Wypłaty nie mogą być wykonane jeżeli w przesłanej dokumentacji są braki.

Aby otrzymać więcej informacji o wypłatach przejdź na stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami dotyczącymi wypłat, klikając tutaj

Jeśli chcesz otrzymać wypłatę w inny sposób, wyślij nam e-mail pod adres: cs@xforex.com. Podaj swoje imię i nazwisko, numer konta i opisz swój problem, a nasz przedstawiciel postara się Ci pomóc.

Wróć na górę strony
Co zrobić jeśli mam pytanie które nie zostało tu wymienione?

Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością Ci pomożemy.

Wróć na górę strony
Co wyróżnia XForex na tle innych brokerów Forex?

Brak prowizji

XForex nie pobiera żadnych opłat za otwarcie nowych pozycji. Dochód XForex płynie wyłącznie z różnic pomiędzy ceną kupna i ceną wywoławczą, więc w naszym interesie leży zapewnienie sukcesu handlowego naszym inwestorom - dlatego zapewniamy Ci dostęp do wszystkich narzędzi niezbędnych do zarobienia na inwestycjach

24 godziny dziennie na handel i usługi

Biura XForex są otwarte i gotowe odpowiadać na pytania 24 godziny na dobę , przez 5,5 dnia w tygodniu od niedzieli wieczorem do piątku wieczorem.

Najbardziej przyjazny interfejs

Nasi wybitni inżynierowie oprogramowania opracowali przyjazną dla użytkownika platformę handlową. Wystarczy otworzyć przeglądarkę (np. Internet Explorer, Mozilla Firefox, itp.), wejść na stronę i zalogować się, nie ma potrzeby pobierania lub instalowania jakiegokolwiek oprogramowania, z platformy można korzystać na dowolnym komputerze, w dowolnym miejscu na świecie. Jedyne, czego potrzebujesz to połączenie z internetem. Handluj w domu, poza domem, a nawet za granicą.

Aktualizacje konta w czasie rzeczywistym

Inwestorzy mogą monitorować wszystko na swoim koncie w czasie rzeczywistym. Obejmuje to stan konta, bilans otwartych pozycji dostępny margines i ekspozycję. Monitorowanie w czasie rzeczywistym pozwala inwestorom na pełną kontrolę nad swoim portfolio, tak by móc nim prawidłowo zarządzać.

Obciążanie kart Kredytowych

XForex umożliwia swoim klientom sprawne i bezpieczne obciążanie i zasilanie swoich kart kredytowych. Płatności dokonywane są za pomocą protokołu SSL na zabezpieczonym serwerze, co powoduje wysyłanie szczegółów płatności w zaszyfrowanym formacie i usunięcie ich z naszych serwerów gdy nie są już potrzebne. Dzięki temu można handlować szybko, wydajnie i bezpiecznie.

Bezpieczny handel

Platforma handlowa XForex spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa danych w sieci. Nasi eksperci od bezpieczeństwa zapewnieniają bezpieczną wirtualną salę handlową. Korzystanie z serwera zabezpieczonego przez SSL powoduje że Twoje dane osobowe są przechowywane w zaszyfrowanej formie i są usuwane z naszych serwerów gdy nie są już potrzebne. XForex zmienia rynek walutowy w bezpieczne środowisko handlowe, pozwalając inwestorom handlować z pewnością.

Wróć na górę strony
Czym są automatyczne opłaty i sprawdzanie poprawności transakcji?

Automatyczne opłaty pozwalają inwestorom na pozostawienie otwartych pozycji tak długo, jak to potrzebne.
Gdy inwestor otworzy nową pozycję, zostanie ustawiony domyślny termin ważności.
Po upływie terminu wyceny (wg. czasu serwera) otwarte pozycje zostaną automatycznie przedłużone do następnego terminu wyceny spot (o dwa dni robocze). Opłata dodatkowa zależy od pary walutowej. Inwestorzy mogą być na plusie lub minusie punktowym stosownie do różnicy w opłatach między dwiema walutami w pozycji.

Wróć na górę strony
Jakie są godziny handlu na rynku Forex?

Handel kontraktami CFD rozpoczyna się o 22:00 czasu GMT (21:00 czasu letniego) w niedzielę i kończy się w piątek o 22:00 czasu GMT (21:00 czasu letniego).

Należy pamiętać, że niektóre instrumenty finansowe mają przerwy dzienne. Read more....

Wróć na górę strony
Co mam zrobić jeśli system nie działa z powodów technicznych i nie mogę wejść na stronę?

Nie pozwól aby powody techniczne miały jakikolwiek wpływ na Twoje otwarte transakcje.

(Należy pamiętać, że nasza salaj handlowa jest dostępna 24 godziny na dobę podczas sesji na rynku, aby pomóc w otwieraniu i zamykaniu pozycji klienta ręcznie. Zapisz nasz numer telefonu w swojej komórce, lub innym miejscu.

Nasz numer telefonu można znaleźć na podstronie "Kontakt". Nasi operatorzy są dostępni 24 godziny na dobę podczas sesji giełdowych.

Wróć na górę strony
Jak mogę obejrzeć wykresy?

Aby zobaczyć wykresy handlowe kliknij zakładkę 'Narzędzia' w górnej części strony (siódma zakładka od lewej). Następnie na dole listy kliknij wykresy. Należy pamiętać, że aby zobaczyć wykresy, na komputerze musi być zainstalowane oprogramowanie Java (www.java.com). Tutaj możesz pobrać najnowszą wersję Java. Należy pamiętać, że kursy wyświetlane na wykresie podane są tylko w celach orientacyjnych i mogą różnić się od stawek handlowych. Aby zmienić typ waluty, kliknij "Instrumenty" na górze strony (druga zakładka od lewej) i wybierz żądaną walutę.

Wyświetlane na wykresach kursy podane są tylko w celach orientacyjnych i mogą różnić się od stawek handlowych.

(Uwaga: zalecaną przeglądarką jest Internet Explorer , inne przeglądarki mogą mieć wpływ na wyświetlanie wykresów).

Wróć na górę strony
Próbowałem zalogować się ponownie, ale komunikat mówi że sesja jest w użyciu

Oznacza to, że nie wylogowałeś się wcześniej, odczekaj kilka sekund i spróbuj zalogować się ponownie.

Wróć na górę strony
Wpisałem moją nazwę użytkownika i hasło, ale nie udało mi się zalogować. Co powinienem zrobić?

Ten problem często pojawia się, gdy nazwa użytkownika i/lub hasło zostało nieprawidłowo wpisane. Hasło może być kombinacją cyfr i liter łacińskich. Pomyłka przy wpisaniu nazwy użytkownika lub hasła spowoduje następujący komunikat o błędzie: * Nazwa użytkownika lub hasło jest niepoprawne.

Wróć na górę strony
Zapomniałem/Zgubiłem moje hasło, co teraz?
Jaka jest opłata za nieaktywne konto?

Na nieaktywne konta w XForex nalicza się opłatę za nieaktywne konto w wysokości $5. Konto jest uważane za nieaktywne, jeśli nie dokonano na nim żadnej transakcji handlowej w okresie 3 miesięcy. Opłata ta jest naliczana w celu zrekompensowania poniesionych kosztów w przypadku świadczenia usług, nawet jeśli usługa nie jest używana. Opłata za konto nieaktywne jest naliczana co miesiąc, aż do momentu, gdy konto zostanie reaktywowane lub przekazane do odpowiedniego państwa jako własność bezroszczeniowa. Aby uniknąć opłaty za nieaktywne konto, należy dokonać co najmniej jednej transakcji co trzy miesiące.

Wróć na górę strony

W celu przywrócenia hasła, kliknij "Zapomniałem hasło" na stronie logowania (należy pamiętać, że dla Twojego bezpieczeństwa nowe hasło zostanie automatycznie wysłane na Twój e-mail ).

Lub skontaktuj się z nami telefonicznie lub internetowo przez czat, a my pomożemy Ci odzyskać hasło.

Wróć na górę strony
Jakie środki bezpieczeństwa, są używane do ochrony platformy?

System zabezpieczania danych składa się z kilku warstw bezpieczeństwa:

  • SSL i szyfrowanie danych.
  • Firewall i ogólna ochrona serwera.
  • Identyfikacja użytkownika (uwierzytelnianie i autoryzacja).
  • Ochrona kodu klienta (CASPOL).
    (np. opłaty, hasła, itp.).
Wróć na górę strony
Próbowałem dokonać wpłaty, ale otrzymałem komunikat o błędzie i kod numeryczny. Co to znaczy?

Proszę bardzo ostrożnie przepisywać informacje z kary kredytowej do naszego systemu, najmniejszy błąd będzie miał wpływ na Twoją wpłatę. Czasami problemy z wpłatami są spowodowane ograniczeniami nałożonymi przez Twój bank, upewnij się że na Twojej karcie nie ma ograniczeń.

Jeśli wpisałeś dane karty nieprawidłowo, jak najszybciej popraw te dane w naszym systemie (‘Narzędzia’ > ‘Płatności’).

Wróć na górę strony
Ile wynosi minimalna kwota potrzebna aby otworzyć konto?

Konto na naszej platformie internetowej można już otworzyć przy wpłacie już od 100 dolarów. Dla naszych inwestorów dostępna jest dźwignia do 1:400.

Wróć na górę strony
Co to jest pip?

Pip jest ostatnią cyfrą po przecinku w podanej cenie na Forex. Ten termin używany jest zamiennie ze słowem "punkt".

Jeśli kurs EUR/USD z 1,3300 zmieni się na 1,3301; oznacza to zmianę o 1 pip.

Wróć na górę strony
Jak złożyć skargę?

Jeśli z jakiegoś powodu jesteś niezadowolony z naszych usług i chcesz złożyć skargę przejdź do strony wsparcia pobierz formularz skargi, wypełnij go i wyślij e-mailem pod adres compliance@xforex.com. Nasz przedstawiciel otrzyma Twoje zgłoszenie i odpowie na nie w przeciągu 3 dni roboczych.

Zanim złożysz skargę, upewnij się, czy nie da się jej zapobiec za pomocą serwisu obsługi klienta (Możesz kontaktować się z serwisem obsługi klienta e-mailem lub na czacie).

Wróć na górę strony
Jak zasilić konto?

Są dwie metody zasilania konta:

  1. Przelew
  2. Karta Kredytowa

Oba mogą być wykonane z poziomu naszej platformy internetowej.

Wszystkie przelewy są wykonywane zaraz po otrzymaniu przez nas potwierdzenia od firmy obsługującej Twoją kartę kredytową. Zasilenie konta przy użyciu karty kredytowej następuje niemal natychmiastowo, ale aby uniknąć opóźnień, należy jak najszybciej wysłać nam kopię karty kredytowej.

Upewnij się, że potwierdziłeś swoje konto. Niezbędne są następujące dokumenty:

  1. Aktualny dowód tożsamości ze zdjęciem (np. kopia paszportu lub prawa jazdy)
  2. Dowód zameldowania (np. kopia faktury za prąd lub telefon. (Nie starsza niż 3 miesiące)
  3. Kopia karty użytej do dokonania wpłaty. Nie wymagamy wysłania nam pełnych kopii kart, gdyż jest to niebezpieczne. Jednak zakrywając pierwsze 12 cyfr (potrzebujemy tylko 4 ostatnich), masz stuprocentową gwarancję bezpieczeństwa Twoich danych. Zakryj również numer CVC na odwrocie karty, wystarczy nam tylko Twój podpis .

Uwaga: Jeżeli po otrzymaniu wszystkich dokumentów i potwierdzeniu konta użyjesz innej kary kredytowej, będziemy również potrzebować kopii tej karty.

Wróć na górę strony